דילוג לתוכן

חגי אהרוני ::::: מייסד תאטרון המרתף

חגייליד ירושלים (קריית משה)
מייסד והמנהל הראשון של "תאטרון המרתף"
כיום עמית בבית הספר למנהיגות חינוכית – מכון מנדל.

מעלה נחלת שבעה

זאת סמטה קטנה מרחוב יפו לנחלת שבעה. למי שיורד במדרגות מרח' יפו, מגלה שתוך 15 מדרגות הוא עובר ממרכז העיר הסואנת לירושלים של דור אחר, שקטה ויפיפייה. אבל פינה של "בית יואל" חודרת לתוך הסמטה. מזכירה את מערכת היחסים המורכבת בין חדש לישן בעיר המדהימה הזאת.

רחוב יפו ברגע נדיר של שקט

רחוב יפו ברגע נדיר של שקט

תאטרון המרתף, עמק רפאים

אני לא אובייקטיבי. אבל זה מקום שמסמל אצלי חיבור בין עבר להווה. בין מציאות לדמיון. תאטרון פרינג' מצוין שנולד בתוך המרתף של בית טמפלרי בירושלים.

תאטרון המרתף

גשר הולכי הרגל בין בית המשפט העליון לסינמה סיטי

המקום הכי מצחיק בירושלים. גשר שמחבר שמחבר בין שני המוסדות הכי לא קשורים שיש. בית המשפט העליון ועיר הסרטים. הגשר הזה הוא הוכחה שגם בתכנון אורבני יש חוש הומור.

עוד על גשר הולכי הרגל בפוסט הזה.

גשר

הר הזיתים

כל פעם שאני בכותל, השיר "הכותל" מנוגן בתוך הראש שלי. השורה שגורמת לי למחנק בגרון הוא "כי סבא שלי, א-להים היודע, קבור כאן בהר הזיתים".
חוץ מסבא שלי קבורים שם עוד כמה אנשים חשובים כמו בגין, הרב קוק ורב' אריה לוין.
זה מקום שבו נזכרים שלמות בירושלים, זאת מסורת ארוכת שנים.

הר הזיתים

בית כנסת הכט באוניברסיטה העברית, הר הצופים

בבית הכנסת יש חלון ענקי שמשקיף על הר הבית וכיפת הזה. אבל התחושה היא שאתה מתפלל בבית המקדש, גם בלי שאתה בכלל מתכוון.
זה בית-כנסת היחידי שבו כשאני מצליח להתרכז בתפילה, אני חושב על בית המקדש….

הכט

להשאיר תגובה

