דילוג לתוכן

נעה ידלין ::::: סופרת

נעה ידליןסופרת; תושבת ירושלים בדימוס שזוממת לשוב לעיר; ובאופן כללי ירושלמית בגוף של תל אביבית.

המדרחוב

הוא המוני, הוא לא אלגנטי, הוא לא רומנטי והוא אפילו לא סקסי, אבל הוא הבית הראשון שלי בירושלים – בן יהודה 1, ממש מעל כיכר ציון – והמקום שבו הפכתי, לפחות בעיני עצמי, לירושלמית של ממש.

המדרחוב

הלינק

זה לא תוכן שיווקי, זו נוסטלגיה: מאות שעות, אם לא אלפים, העברתי במוסד הזה שברחוב המעלות, בוכה על כתפי חברות על גברים ירושלמים שרוצים ולא רוצים, ומנחמת אותן בתורן מעל מנת בריאות: כנפי עוף עם צ'יפס.

לינק

מסתבר שיש סניף במבשרת

 אושה 7, נחלאות

הבית הכי משונה שהיה לי בירושלים, ובלי ספק, הכי ירושלמי. היו לו שתי כניסות: אחת מרחוב אושה ואחת מרחוב לוד; היה בו, באמצע הסלון, בור מים; והשירותים היו בחצר, גם בחורף. אני אוהבת אותו בגלל שלל זיכרונות; ובעיקר משום שאז, הוא נראה לי נורמלי.

אושה

מערכת "כל העיר"

פעם בכניסה לעיר, היום בגבעת שאול: החברים שהיו לי, העמדות שגיבשתי, הבן אדם שהפכתי להיות – כמעט כולם נולדו שם.

היום מאכלסת את הבניין חברת שמירה

מערכת כל העיר בימיה הראשונים

הסינמטק (ובעיקר הגשר מעליו)

בכל פעם שאני שם אני חושבת: אני עומדת כרגע בנקודה הכי יפה בעולם.

גשר הסינמטק2

תגובה אחת »

כתיבת תגובה

