דילוג לתוכן

מירי חנוך ::::: עיתונאית, סופרת ותסריטאית

מירי חנוךעיתונאית, סופרת ותסריטאית

שער שכם

יש לי הרגשה שמאחורי השער נמצא משהו וזה נראה לי דבר מדהים, מסתורין שאין בתל אביב. בתל אביב אין חומות.    שער שכם

פיצה P2

כשאני מסתובבת בירושלים אני מתחילה לצבור לחץ ואז אנחנו באים לפה ונראה שהכול בסדר. מעוז חילוני בטוח.

P2

האוויר

אין ערב בקיץ שתהיה לי אפשרות ואני לא אבוא לירושלים. אפשר לסמוך על זה.

אוויר

קרן קרב

הייתה לי דודה שלא היו לה ילדים. היינו מבקרים אצלה והיו לה רק כלבים בעלי אותו שם ומאותו גזע. היא הייתה חיה כאילו ביקום מקביל. ואז היא נפטרה והורישה את הבית שלה לקרן קרב.

קרן קרב

בית המצורעים (בית הנסן)

בגלל האגדה. נראה לי נורא מגניב לקחת בית, שהיה שנים אסור להיכנס אליו (אין דבר שאני יותר אוהבת מלעשות דברים אסורים, כמו לעשן מתחת לשלט "העישון אסור") ולעשות ממנו מרכז תרבות. זה מין מטוטלת שמקומות מתנדנדים ומצליחים להשתנות ככה, אולי גם אנחנו נצליח.

בית הנסן

תגובה אחת »

להשאיר תגובה

